مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-21ورزشي

اخبار ورزشی| قضاوت داور خراسان جنوبی در رقابت فوتبال لیگ برتر


فرهاد فرهادپور دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را سوت می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، داور خوش اخلاق خراسان جنوبی در حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور سوت می زند.

فرهاد فرهاد پور دیدار تیم های فوتبال باشگاه فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه شهدای فولاد بعنوان کمک داور اول رقابت ها ساعت 18 روز جمعه را قضاوت می کند.

نواخته شدن زنگ ورزش های پهلوانی در مدارس خراسان جنوبی در راستای ترویج روحیه اخلاق مداری و فرهنگی فروتنی بین دانش آموزان خراسان جنوبی و توسعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در مدارس تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و هیأت ورزش های روزخانه ای و کشتی پهلوانی به امضاء رسید.

شناسایی و استعداد یابی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان باستانی کار، استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود، پشتوانه سازی، و توانمندسازی تیم های باستانی کار در عرصه استانی، منطقه ای، ملی و بین المللی، و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه به شمار می رود.

بر اساس شواهد موجود در حوزه پهلوانی خراسان جنوبی ورزش باستانی در بهارستان علم و ادب استان قدمت 200 ساله دارد لذا در راستای احیای این سبقه تاریخی و آشنایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار ورزشی| قضاوت داور خراسان جنوبی در رقابت فوتبال لیگ برتر

اخبار ورزشی| قضاوت داور خراسان جنوبی در رقابت فوتبال لیگ برتر